!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 سلام بچه ها اینقد حالم گرفته س که کل دیشب تو فکربازی بودم فک میکردم بچه ها اخرین بازی رو میترکونن

ولی مثه اینکه خودمون ترکیدیم

نمیخوام تقصیرو بندازم گردن یه بازیکن نه همشون بد بودن

نمیدونم چی شده بود مغرورشده بودن یا هرچیزه دیگه ای

اما اون تیم دیشب ایران نبود افغانستان بود

خواهشا نگید بچه ها خوب بازی کردن بله دست تک تک شونو به خاطربازیای عالی که قبلا انجام دادنو میبوسم

اما دیشب اصلا خوب نبودن اصلا اشک منو دراوردن هرچی سرافطار خوردم کوفتم شد

هی گفتم الان این ستو میگیرن الان میگیرن

همشون انگارواسه دعوااومده بودن همشون .خوب نبودجواب روزه دارا رو اینجوری بدن 3-0 حداقل 3-1 هم میباختن بهتربود

واقعا متاسفم وواقعا اعصابم خورده هنوز دلم میخواس دیشب تلویزیونو اینجوری کنم

بچه ها حالم واقعا گرفته گفتم دیشب فردا یه پست میذارم بترکه اما نه متاسفانه نه

باوجودباخت دیشب امابچه های ما هنوزبرامون عزیزن هنوز ارزش شون بیشتراز بعضیاس هیچی از ارزش شون کم نمیشه هرچند دیشب درحدانتظار نبودن اما ممنونیم بچه ها

واما مسئولین بی تفاوت شمابا این کاراتون دارید والیبالو له میکنید50درصدعامل باخت شمابودید

بچه ها یه طورایی هم دلم واسه همه بچه ها تنگ میشه


مصاحبه ها کامل نبود براتون میذارم

والیبالیستا همشون گفتن خسته بودیم اخه برادرمن چرا بازی اول نبودی؟؟؟؟؟؟

این اهنگم به خاطر دیشب گذاشتم فک نکنم الان کسی شادباشه


 تیم ملی بدون ولاسکو در هیئت دولت/ خولیو رفت تا ۲ هفته دیگر

 

ظریف:‌ وظیفه‌مان سنگین‌تر شده است 

 

مهدوی: در لیگ جهانی خیلی پیشرفت کردیم 

 

سعید معروف: توجیه نمی‌کنم اما خسته بودیم 

 

رحمان داودی: شرمنده مردم شدیم 

 

 

 

 

 



[ 23 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 11:1 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 350206
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ