نويسندگان
آخرين مطالب

 سلام بچه ها تیم عزیزمون باخت اما باختشم شیرین بود

ما1امتیاز از غول اروپاگرفتیم ایشالا توبازی بعد جبران میکنیم

تواین بازی فرهاد قائمی باسرویسای محکم وکوبنده خودش صربارو دیوونه کرده بود

محمدموسوی هم با استفاده از پاس های فوق العاده سعیدمعروف اسپک های سرعتی خوبی زد

پوریا فیاضی هم خوب کارکرد

شهرام محمودی اوج نشون دادن قدرتش تو ست چهارم بود که غفور به بیرون اومد ومحمودی به جاش رفت

حمزه زرینی امروز اون حمزه سابق نبود

فرهادظریفم تو دریافتا یه کمی ضعیف کار کرد

امیر غفور اون امیرسابق نبود امروز اصلا خوب کار نکرد وچندتا سرویس رو خراب کرد

واما از نظر ماو کارشناس برنامه علیرضامباشری اصن خوب کارنکردو به نظرما انتخابش از اولم اشتباه بود به جای 

اینکه ازفکر وعقلش استفاده کنه بیشتر از زور بازوش استفاده کرد وازفرط عصبانیت چندتا از امتیازات مارو به حریف

داد.

توبازی قشنگ خلا و نبود ارش کشاورزی دریافت کننده تیم حس میشد ما توی توپ های برگشتی ودفاع وسط بیشترین 

امتیازمونو از دست دادیم امیدواریم با این بازی اقای ولاسکو حق رو به حق دار برگردونه چون واقعا جای خالی

ارش کشاورزی احساس میشد

[ 31 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 19:58 ] [ atieh&zahra ]
[ 31 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 19:50 ] [ atieh&zahra ]



تیم ملی والیبال ایران به کسب یک امتیاز اکتفاکرد

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خانگی خود در لیگ جهانی والیبال سال 2013 در برابرصربستان سه بر دو مغلوب شد و به کسب یک امتیاز از حریف قدرتمند خود اکتفا کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار دو تیم ملی والیبال ایران و صربستان در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال از ساعت 17 و 10 دقیقه امروز جمعه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شد و  ملی پوشان ایران سه بر دو در برابر مهمان خود مغلوب شدند.
ملی پوشان صربستان در این دیدار در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 23 و 18 بر 16 مغلوب قهرمان اروپا شدند اما در ست های سوم و چهارم با امتیازهای 25بر 17 و 25 بر  14 به پیروزی رسیدند تا تیم ملی والیبال کشورمان از نخستین بازی خانگی خود در لیگ جهانی والیبال یک امتیاز به دست آورد.
خولیو ولاسکو این بازی را با ترکیب عادل غلامی،  سعید معروف، فرهاد قائمی، آرمین تشکری، سید محمد موسوی،  حمزه زرینی،  امیر غفور و فرهاد ظریف (لیبرو)  آغاز کرد و تیم ملی والیبال صربستان نیز با ترکیب نیکلا کواچویچ، ولادو پتکویچ، دراگون استانکویچ، الکساندر آتاناسیچویچ، مارکو پوتراشچانین، نمانیا پتریچ و نیکولا روزیچ در برابر ایران صف آرایی کرد.
يوري موكري از اسلواکی به عنوان داور اول و فيليپ وريك از کشور فرانسه به عنوان داور دوم قضاوت نخستین ديدار تيم ملي واليبال كشورمان در برابر صربستان در لیگ جهانی را بر عهده داشتند.
سان جيان هو از كشور چين نيز به عنوان ناظر فدراسيون بين المللي واليبال (FIVB) نظارت بر ديدار دو تيم صربستان و ايران در ليگ جهاني را بر عهده دارد.
تیم ملی والیبال صربستان با کسب دو امتیاز این بازی، 9 امتیازه شد و همچنان در رتبه سوم جدول گروه دوم لیگ جهانی باقی ماند.
تیم های ایتالیا و روسیه که امشب در سیبری با هم بازی کردند به ترتیب با 14 و 11 امتیاز در مکان های اول و دوم این گروه قرار دارند.
سالن 12 هزار نفری آزادی تهران امروز جا برای نشستن نداشت و حتی علاقمندان به والیبال بر روی پله های بین سکوها نیز نشسته بودند. دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و حمید سجادی معاون وی نیز از مهمانان ویژه این دیدار بودند.
تیم ملی والیبال کشورمان یکشنبه دوم تیرماه دومین بازی خود در برابر صربستان را در سال 12 هزارنفری آزادی تهران برگزار می کند.

 

[ 31 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 19:43 ] [ atieh&zahra ]

 تیم ملی والیبال سفیدپوش در نخستین بازی

تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی خود برابر صربستان، لباس سفید می‌پوشد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم لیگ جهانی والیبال از فردا جمعه 31 خرداد ماه با 12 بازی در سه گروه آغاز می‌شود.

تیم ملی والیبال کشورمان در هفته چهارم لیگ جهانی دو بازی برگزار خواهد کرد که ساعت 17:00 فردا جمعه در سومین بازی خود در لیگ جهانی میزبان صربستان خواهد بود و با لباس‌های سفید برابر این تیم صف‌آرایی خواهد کرد. ملی‌پوشان صربستان نیز در این بازی لباس‌های آبی‌رنگ خواهند پوشید.

دومین بازی تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان ساعت 17:10 یکشنبه دوم تیر ماه برگزار می‌شود و رنگ لباس دو تیم تغییر می‌کند و ملی‌پوشان ایران با لباس‌های آبی به مصاف سفید پوشان صربستان خواهند رفت.

 اخرمن هنگ کردم ولاسکو میگه نمیذاریم صرب ها ابی بپوشن ما میپوشیم اونوق این طوری شد؟

[ 31 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 9:11 ] [ atieh&zahra ]

 جلسه فنی عمومی دیدار ایران ـ صربستان برگزار شد

جلسه فنی عمومی دیدارهای ایران و صربستان در چارچوب لیگ جهانی والیبال، عصر امروز در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در این نشست مسئولان مسابقات، داوران، ناظر فدراسیون بین‌المللی والیبال، سرپرست و سرمربیان دو تیم ایران و صربستان به یکدیگر معرفی شدند و قوانین و مقرارت حاکم بر مسابقات به اطلاع همه رسید.

فیلیپ وریک و یوری موکری داوران بین‌المللی والیبال از کشورهای فرانسه و اسلواکی دیدارهای تیم ملی والیبال کشورمان در برابر صربستان را قضاوت می‌کنند.

سان جیان هو از کشور چین نیز به عنوان ناظر فدراسیون بین‌المللی والیبال (FIVB) نظارت بر دیدار دو تیم صربستان و ایران در لیگ جهانی را بر عهده دارد.

همچنین در این جلسه غفار درخشنده مدیر اجرایی این مسابقات ضمن خوشامدگویی به حاضران ابراز امیدواری کرد که این مسابقات مانند سایر میزبانی‌های ایران به خوبی برگزار شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار در لیگ جهانی حضور دارد و برای نخستین بار نیز میزبان این رقابت‌هاست، گفت: ایران در مرحله مقدماتی لیگ جهانی والیبال میزبان دو تیم صربستان و آلمان خواهد بود و امیدوارم شاهد مسابقات دیدنی از این تیم‌ها در برابر تیم ملی والیبال ایران باشیم.

تیم ملی والیبال ایران در روزهای 31 خرداد و دوم تیر ماه در چارچوب بازی‌های هفته چهارم لیگ جهانی میزبان صربستان در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران خواهد بود.

 

 

[ 31 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 9:10 ] [ atieh&zahra ]

 

نشست خبری تیم‌های والیبال ایران و صربستان در لیگ جهانی

ولاسکو: مقابل صربستان می‌جنگیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با صربستان، گفت: قول پیروزی نمی‌دهم اما هواداران مطمئن باشند که از ابتدا تا پایان بازی با تمام توان می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، خولیو ولاسکو در نشست خبری پیش از بازی با تیم صربستان از سری مسابقات لیگ جهانی والیبال اظهار کرد: این نخستین حضور ایران در لیگ جهانی است و باید خوشحال باشیم که افتخار این را پیدا کردیم در این سطح از مسابقات جهانی بازی کنیم. باید بگویم که گروه ما در مرحله مقدماتی بسیار سخت است و ما برای کسب تجربه و یادگیری به میدان می‌رویم و این مهم‌ترین هدف ماست.

وی افزود: در گام اول مقابل روسیه به میدان رفتیم که قهرمان لیگ جهانی و المپیک لندن بود و حالا با صربستان بازی می‌کنیم که سابقه قهرمانی در اروپا را دارد. من در جام جهانی ژاپن به بازیکنانم گفته بودم که صربستان می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای ما باشد. همچنان فکر می‌کنم که این تیم می‌تواند چیزهای زیادی برای آموختن داشته باشد و بازیکنان می‌توانند همانطور که سرمربی صربستان گفت از این بازی تجربه کسب کنند. صربستان امسال از چند مهره جوان استفاده می‌کند که خیلی با استعداد هستند امیدوارم که بازی مفیدی برای هر دو تیم رقم بخورد.

ولاسکو در پاسخ به این پرسش که نتیجه بازی فردا (جمعه)را چگونه می‌بینید، گفت: نمی‌توانم نتیجه را اعلام کنم، چون سخت است. اما می‌توانم اطمینان دهم که همه بازیکنان با افتخار برای تیم ملی می‌جنگند و به هواداران قول می‌دهم که از ابتدا تا انتهای بازی جنگنده ظاهر شویم ولی نمی‌توانم قولی بابت نتیجه بدهم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه علاوه بر کسب نتیجه نمی‌توانید به برد فکر کنید؟ پاسخ داد: هیچ‌گاه نمی‌توان بدون هدف پیروزی جنگید. برای کسب تجربه حتما باید هدف پیروزی داشت. برایم خیلی جالب است که خبرنگاران در ایران به دنبال قول گرفتن از مربی هستند. در کشورهای زیادی کار کردم اما هرگز ندیدم که از کسی تا این حد قول پیروزی بگیرند. من قول می‌دهم که فقط سخت کار می‌کنیم.

ولاسکو در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره اینکه چرا رنگ دوم پیراهن تیم ملی ایران در بازی روز یکشنبه مقابل صربستان آبی تعیین شده و تیم ملی با پیراهن قرمز که رنگ دوم خود است به میدان نمی‌رود، گفت: مقابل روسیه قرمز پوشیدیم و باختیم حالا فکر می‌کنم که باید رنگ سورمه‌ای به تن کنیم تا ببریم. (می‌خندد)

 

 

 

[ 31 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 9:9 ] [ atieh&zahra ]

  


دکتر داورزنی: هدف کسب تجربه همراه با افتخارآفرینی است

رییس فدراسیون والیبال با بیان اینکه حضور ایران در لیگ جهانی والیبال نخستین تجربه این رشته ورزشی است، گفت: تلاش می کنیم این تجربه اندوزی همراه با افتخارآفرینی باشد.
دکتر محمدرضا داورزنی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال افزود: حضور در لیگ جهانی والیبال آرزوی دیرینه خانواده والیبال بوده که بعد از سالها محقق شده است. باید از این حضور بهترین استفاده را ببریم. استفاده در دو بعد میزبانی و ورزشی زیرا میزبانی لیگ جهانی والیبال نیز شرایط و امکانات خاص نیاز دارد که جمهوری اسلامی ایران از این نظر مشکلی ندارد.
وی با اشاره به دو رویدادمهم این هفته ( پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات به عنوان رییس جمهور منتخب و صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی)  که مردم ایران را شادمان کرد، گفت: امیداورم عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان نیز تکمیل کننده این شادمانی ها باشد.
رییس فدرارسیون والیبال با بیان اینکه حضور در لیگ جهانی والیبال در این رشته ورزشی کمتر از جام جهانی فوتبال نیست، گفت: کسب مجوز حضور در لیگ جهانی والیبال نتیجه تلاش و برنامه ریزی سالیان دراز است. تیم ملی والیبال ایران جواز حضور در دو دوره این رقابت ها را به دست آورده و در دوره نخست تلاش برای تجربه اندوزی در این رقابت ها هستیم و در دوره دوم باید عملکردمان به گونی ای باشد که حتما مجوز حضور در دوره بعد را به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه والیبال ایران توانایی حضور در مرحله نهایی این رقابت ها را نیز دارد، خاطر نشان کرد: اما رسیدن به هدف کار ساده ای نیست. باید تلاش و برنامه ریزی منسجم و منظم داشته باشیم و همچنین سرمایه گذاری کلان نیاز دارد.
داورزنی در ادامه در باره میزان آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری چهار دیدار از لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران گفت: تمامی کارها بر اساس برنامه ریزی ها به موقع انجام شده و هیچ مشکلی نداریم. نمایندگان فدراسیون بین المللی والیبال (FIVB) نیز آمادگی ایران از نظر امکانات نرم افزاری و سخت افزاری تایید کردند.
وی تصریح کرد: همه شرایط برای برگزاری این دیدارها آماده است و امیداورم تیم ملی والیبال نیز با شکست حریفان در این بازی ها توانایی والیبال ایران را با دیگر به مدعیان این رشته ورزشی ثابت کنند.
تیم ملی والیبال ایران در چارچوب هفته چهارم لیگ جهانی والیبال روزهای 31 خرداد و دوم تیرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران میزبان صربستان است.
همچنین ملی پوشان کشورمان در روزهای 21 و 22 تیرماه در همین سالن با تیم ملی والیبال آلمان بازی خواهد داشت اما در فاصله دیدار بین صربستان و آلمان ، راهی ایتالیا و کوبا خواهد شد تا چهار دیدار نیز با ملی پوشان این کشورها برگزار کند.

 اقای داور زنی ما به نوبه دیگه با شما قهریم اخه ینی چی یه کاری میکردی بدبخت ارش نره تیم ب 

اونوق میگن چقد رقم اعتیاد زیاده توجامعه(شوخیدم این قسمتو)

خجالتم خوب چیزیه الان اون بدبخت چقد خرد شده شما ایا این چیزهارو میفهمید ؟درک میکنید ایا؟

ایا این پاسخه به ما میدید؟اخ اخ اخ اخ اخ

[ 30 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 14:57 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 211
بازدید کل : 350188
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ